Klik Klik

Wednesday, November 3, 2010

Segmen - Tak Tahu Pun Takper !!

Kali ni aku nak berkongsi sesuatu setiap hari ngan korang..Ni berkenaan fakta/info yang sebenarnya kalo kita tak tahu pun tak per.org tak peduli pun kalo kita tak tahu .mgkin ada fakta yang menarik, lucu , aneh , pelik dan seangkatan dengannya..

So aku namakan segmen ni..Tak Tahu Pun Takper (TTPT)..segmen ni akan keudara antara pukul 8am~9am setiap ari..ceh..mcm radio plak..Tunggu kemunculan TTPT 1 pada pagi esok ekk.ops..lagi satu..oleh kerana sumber ni aku dapat dalam bahasa inggeris..so fakta tu akan dalam BI lar..tp..ulasannye tatap bahasa kebangsaan kita!!...Adios

2 comments:

BLADE EDGE said...

salam...

huh! xtau pun xper??? nnt nak baca..nak tgk kene tau ker tak?? ahahahaha

Ezzu Raza said...

Baca Blade..jgn tak baca!! hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...