Klik Klik

Thursday, November 25, 2010

Passo And Myvi

Korang nak dengar citer menarik ari nih...
Kawan aku (Junior aku) ade balik cuti dari japan..dia citer..skang ni orang jepon tgk hangan nak carik emblem 'Perodua'..nk tampal kat kereta Passo diaorang..siap sanggup bagi duit suh bwk balik emblem tu ke Jepon...

Erk..senario kat sini..orang kat sini sibuk nak cari emblem passo tu nak tampal kat myvi diaorang..kat sana terbalik plak...

Hehehe..manusia..manusia..tak pernah puas kan..aku cadangkan ..buat jer sistem barter..org jepon pakat ramai cabut emblem passo tu..pastu yang kat sini pakat2 cabut emblem perodua..pastu tukar sama sukar..tung-tung la duit courier tu amacam...




Ala..jgn la marah...gurau2 jerkk...

2 comments:

My Little Diary said...

salam,
sistem barter... huhu lama tak dengo.

Ezzu Raza said...

ye la..barter dah jarang guna..pakai marjerin skang nih..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...