Klik Klik

Wednesday, November 24, 2010

Nak Dapatkan Polis 'Escort'?

Aku spi je opis pagi tadi..tetiba aku dengar siren polis traffic..hah..menteri or sultan mana plak nak lalu pagi2 nih...

tetiba berdesup aku tgk 6 biji ferarri lalu kat jalan depan opis aku sambil di escort oleh polis tadik..mmg seronok tahap gaban la diaorang sbb bole memecut walaupun jem di pagi hari nih..






mmm...aku mmg tertanya tanya la (mcm gamba kat atas nun) ..sebenarnya apa kriteria kita nak dapatkan polis escort ni ek??ada borang nak kene isi ker? kena wat pembayaran or ada kadar sewa ker?
Macam tak ada jawapan jer..or ..mmg aku sorang je rakyat jelata yang tak tahu ni...

korang tahu?? Kongsi2 la ek..aku pun nak merasa gak..bawak kete kancil..tp ader polis escort tuh...hahahaha...

1 comment:

Cyda Acme said...

alaaa dorg tuh saje nak carik publisiti murahan kot .. hu3

ehh since sy pon pakai kancil, sy nak join gak leh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...