Klik Klik

Friday, November 19, 2010

My Way..or Highway ?

Tajuk diatas sedekit lari daripada apa yang nak aku bebel kan..cuma teringat masa ader stu meeting tu..chairman yang cakap mcm tu kat consultant..hehehe..bila dah ada pangkat..cara marah pun ader style lar..ok cukup2..bkn nak citer pasal tu...tp..agak2 korang la...kalo ader la jalan mcm ni kat mesia...

Fuhh..kompem..mat rempit bukan wat superman lagi dah..segala super heroes akan di cuba nih..




Kalo yang nih..kaki willy suka nih..melambung2 nih..



Mak aih..terasa cam nak g ke bulan jerr....


By the way..jgn risau ekk.. JKR tidak akan sesekali wat jalan macam nih..camana aku tahu?? try la tnya JKR..hikhikhik..jgn mare...


1 comment:

efa said...

uish tak pergi kuala kangsar ka??kt parit??ada wo0...jalan2 cmtu...nk trai pi kekeke :)serius...tp tak tinggi bebenor bwh cikit dri pic yg first tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...