Klik Klik

Wednesday, November 10, 2010

Erkk..merenjis bot..kerete bomba??

Ader tgk buletin utama smlm?..perasan tak yang ada pasal 'jangan tercicir'.. ala yang pengarah pusat banjir pahang nasihatkan pada kedah n perlis supaya jgn tercicir beri bantuan/sumbangan pada semua mangsa banjir..
menurut nya setiap kali banjir..ader lebey kurang 2% yang tercicir terutamanya yang tak dipindahkan ke pusat pemindahan sementara..

ok2..aku tak nak citer pasal tu..cuma..terkejut yang masa dok merenjis..menepung tawar bot-bot n kereta2 bomba tu la..perasan x??

ishh..cam tak kene jer..aku rasa mcm tak berapa betul dari segi hukum hakam jerkk..ok la..sapa la aku nak jatuhkan betul or salah..tp sbgai rakyat biasa mcm x sesuai la plak..cukup la sekadar rasmi jerk..

Ala mcm kes letak kalungan bunga kat tugu negara tu gak la kan..bila ada tokoh agama bersuara..baru la kita tahu kat mana salah kita..harap2 tokoh agama bole tampil bg pandangan menurut lunas2 islam..

Sekadar mencari kebenaran....

3 comments:

My Little Diary said...

mmg tak kena langsung... ish dorang ni... kot ye pun nak 1 malaysia, jgn sampai tolak hukum hakam..

Tuan Tanah said...

mmg khurafat sungguh la menepung tawar lori ngan bot tu suma.

Ezzu Raza said...

tu la pasal..tersiar kot dlm TV..hehe..kantoi la tuhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...