Ayah Terlampau!

Aku berasa sedikit hangin pagi nih...
pg tadi nak g top up touc n go kat petronas..so cam biasa..aku park la kete..
aku pon kuar kete..tup..tup..
aku tgk sorang budak dlm kete..pintu tak kunci..enjin jalan...hah!! mana mak bapak nyerr???!!!

Aku pon apa lagik..aku masuk dlm.. g kat kaunter..ckp tolong wat announce..ader budak tinggal dlm kete sorang2..dah la pintu tak berkunci..enjin x stop plak tuh..pastu aku tgk terhegeh - hegeh sorang mamat kluar dari kedai mesra tuh..adusss..x sayang anak ker??.. pelik laa...

salah ke bawak anak masuk skalik..nape? takut anak pow cikidis?? gula??..ala budak2..beli gula2 20sen pun jadik...mana la letak nye akal pikiran dia tuh..

kalo orang 'sapu' anak dia ngan kete skalik..hah baru tahu...takut sgt kene pow ngan anak..
tolong la ekk..pk lebey sket jerrkk...dalam keaadaan darurat camana pun..tlg la bagi ruang nak berpk betoi2..

Pesanan Khidmat Masyarakat ni untuk diri aku sendirik gak!!!..

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel