Klik Klik

Tuesday, October 5, 2010

Rokok..tak payah tanya syarikat pengeluar la..

Syarikat rokok kecewa kenaikan 16% eksais

Pengarah Urusan BAT Malaysia William Toh berkata, pihaknya kecewa kerana peningkatan eksais itu menyebabkan penyeludupan rokok yang sudah sedia ada akan bermaharajalela dalam pasaran.

"Lebih besar perbezaan harga antara rokok sah dan seludup, lebih besarlah minat terhadap rokok seludup," katanya sambil mendakwa telah menegaskan perkara itu banyak kali sebelum ini.

Mm..tok sah tanya syarikat pengeluar la..kompem la diaorang kecewa..frust menonggeng..guling2 mcm tu..tapi aku yakin dan pasti..sumber2 rapat yang perokok tegar pun hanya mengeluh.."harga rokok naik lagi la!! ishh.." cakap sambil menghisap rokok tuh..
 
hehehe..hebat kan..jgn takut syarikat pengeluar..korang tok sah takut penyeludupan haram ker..rokok dr langkawi ker..perokok tegar tetap akan support nyer..naik la RM 20 sekotak pon..orang yang isap rokok ni kaya raya..skang RM 10 sekotak pon ..relax jer diaorang beli.. x kisah pon..bln pertama je merungut.. bulan kedua sunyi sepi..
 
Aku cadangkan lah..yang perokok tegar wat la demonstrasi ker..perhimpunan aman ker.. mintak jer kat kawasan pembangkang..kompem diaorang luluskan ..kan meriah majlis2 macam ni..pastu wat la sepanduk..kerajaan tak patut naik harga rokok..kami dah hisap rokok 20 tahun..anak ada 8 orang! ke.Rokok- tak membahayakan kesihatan ker..hehehe..amacam..panas tak korang..sabar2..isap rokok sebatang dulu..Ops..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...