Perlu ke ada forum/debat/ ulasan lepas pembentangan Bajet 2011?

Bajet 2011 slamat dibentangkan semalam. Aku cuma mampu ckp syukur alhamdulillah walaupun biasa la lumrah manusia, mesti ada yg x puas ati! Tul x?
Tp yg plg menarik pd aku, siaran tv sibuk dok tyg forum la, debat la, ulasan la , lps pd pembentangan tu. Pd aku la..mcm dh tlambat je.Ia ibarat kalu kita dh dijodohkan oleh kluarga, pastu br tnya kita setuju ke x ngan pilihan famili kita? Amacam? Setuju ?
Pastu aku pn bersimpati gak ngan respon org ramai! Especially psl rm500 tu la.betul gak, bknnya x pndai bsyukur, tp kalo anak dh ramai, camana beb?
Apa pun aku cdgkan pasni, abis je belanjawan satu2 thn tu, adakan satu rancangan, mcmana kita nk meneruskan idop kita ngan budget yg dibentangkan oleh govt kita! Br membantu sket.stakat nk dgr luahan, kuar air mata drh pun x dpt ubah satu sen pun! Wallahualam

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel