Klik Klik

Thursday, October 28, 2010

Harga Tiket Naik tapi Sold Out Gak!!

Isu yang hangat2 tahi ayam lewat ini adalah harga tiket perlawanan akhir Piala Malaysia yang naik RM10..
Tp dlm dok protes2 tu tiket pn dah habis dijual semalam..tp kalo kita pk betul2 ..isu yang betul2 nya adalah "Ulat Tiket" sebenarnya..

Nape aku ckp mcm tu..



  1. Oleh kerana nak senang, or sibuk bekerja..majoriti penyokong akan mendapatkan tiket melalui org tengah a.k.a ulat tiket la..so apa jadi.. bila harga tiket naik..diaorang pun up lagi la harga...n believe it or not..sebelum2 ni pun ..ada penyokong yang beli tiket mahal pada harga standard..mcm aku ckp td..nk senang..tak yah beratur panjang2..panaz2..only with one call jer...
  2. So sapa dalang ulat tiket ni..pada aku..dia akan balik semula pada cerita seperti DVD cetak rompak yang ada kat pasaran skang ni..kalo takder permintaan maka takdelah pengeluaran..senang bukan..so kalo la kita dok pakat2 beli tiket sendiri..beratur sendiri..takkan kaunter nak up lagi kot harga tiket..

Pada aku isu naik harga tiket tu sebenarnya 50% jer dr permasalahan sebenar..lgpun bila kita beli harga tiket mahal sket..mgkin 2-3 kali kot kita pk nak merusuh ker..baling2 botol air ker..ye lah kene jaga standard sket..kita bayar mahal tu..

Apa pun..aku doakan Kelantan menang..walaupun aku orang pahang..Support Pantai Timur la..tp yang paling penting aku tak nak dengar langsung pasal gaduh2 masa game ker..lepas game ker..tak kira la penyokong mana pun..kalo rasa2 tak boleh nak kawal marah tu..tgk jer kat umah..tak pun g je kedai mamak..tok sah wat kaco...senang kan..

2 comments:

Bb Hussain said...

betul2..tolong la behave wahai penyokong bola sepak ..malu seh..

Ezzu Raza said...

tu la pasal..org mesia ni dh bole di gelar Hooligan dahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...