Galas - Siapa Yang Patut Galas??

SEJAK akhir2 ni Galas menjadi femes jap..yer lah berikutan PRK yang tak lama lagi..kalo korang tak caya..cuba korang search Galas kat google ..mesti hasilnya beribu riban..tak caya aku dah search tadi link.

Aku tak reti nak cakap siapa yang patut atau tak..tapi aku yakin..org kebanyakan mcm aku ni..hya memerhati..kalo nak baca blog pun bole..sekadar membaca larr..

Blog politik aku tak follow byk..ikhlas aku ckp biasanya aku akan baca 2 blog jer..

1.  Mesin Taip Buruk
2.  Kickdefella

Sbb pada aku mudah jer..sederhana shj dalam memperjuangkan apa2 parti politik pun..pemerhati pun takdelah rasa menyampah sgt..ketaksuban kan tak membawa apa2.. sebab bila bercerita bab politik aku lebih suka menjadi pemerhati dahulu.. sebab aku tahu..kalo org tu taksub dgn sesuatu parti..ko cerita macam mana pon ..fakta yang ko ada 100% betul pun..takkan dapat mengubah apa2..sebab itulah kuasa politik..
pintu mereka dah tertutup dengan dunia lain..

By the way..dua blog yang aku selalu follow ni x ada apa2 kaitan ngan aku pon..cuma bila aku baca..aku rasa "terhibur" dalam konteks dunia politik..itu shj..

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa dan Kesan Hempedu Di Buang - Based on True Story

Bila Waktu Mula dan Tamat Solat Sunat Dhuha

Masjid Berhampiran Stesen LRT/Monorel